zaterdag 11 februari 2017

Zo leuk om te maken.

Een hele tijd geleden heb ik eens een pakketje foam gekocht met een plak achterkant. Weet nooit meer waarom en ik  heb het niet veel gebruikt. Maar ik had wel wat afsnijdsels liggen. Ik kreeg het idee om daar een streepstempel van te maken en heb het diagonaal op een deksel van een cd doosje geplakt. Met een stanleymes de zijkanten ingesneden (dan kun je het makkelijk afbreken) en zie daar een streepstempel.
Vorig jaar heb ik 10 kleuren stempelinkt gekocht bij SU en kon daar lekker mee aan de gang. Zie hier het resultaat.
 Is hij niet leuk geworden? Ik vind zelf van wel.
Hierna heb ik er nog een gemaakt in totaal andere kleuren. Ik heb een stukje van een correspondentiekaartje ingesmeerd met een sponsje en de groene kleur, daar heb ik de vlinders uitgesneden.
Ik heb een paar weken een kaartenmaak dip gehad maar ben daar nu wel weer een beetje over heen. Gelukkig.
Fijn weekend allemaal en groetjes.

9 opmerkingen:

Sarah zei

Geweldig. Ik wil ook al lang zulke achtergronden maken. Bedankt voor de herinnering. Ik pin dit even om het niet weer te vergeten.
Super mooie kaart! Prachtige kleuren! Xx

Ans Gilbert zei

Hoi Marja,
je hebt 2 prachtige kaarten maken, met de streepjes achtergrond, maar ik snap absoluut niet hoe je dat gedaan hebt..
groetjes,
Ans

GerJanne zei

Ha Marja, wat leuk dat je dip weer verleden tijd is. Je hebt vaak van die leuke ideeën die zonde zijn om niet te delen! Deze ook weer. Heb je ook wel eens stansen van foam gebruikt en op die manier stempels gemaakt?
Je kaartjes zijn ontzettend leuk! Ik hou wel van een streepje!
Groetjes,
GerJanne

Diny zei

Je kaartjes zijn ontzettend leuk geworden Marja.
Wat een goed idee van je om van de overgebleven stukjes stempels te maken....en het werkt nog goed ook!
Groetjes Diny

Rensina Steursma zei

Wat een leuke kaartjes!
Vooral de bovenste vind ik erg vrolijk :)

Daphne zei

Wat een goed idee mam!!!!
Ik hou daar wel van, zelf iets leuks maken van afval.
En je kaarten, héél leuk.
Net als Rensina vind ik de bovenste het mooist, lekker vrolijk.
Kus, Daph. Xx

Joanne kramer zei

Wat super creatief! Het zijn 2 hele mooie kaarten geworden. groetjes Joanne

Rosina zei

Heel mooi zijn deze 2 kaartjes Marja...wat leuk gedaan met de restjes reepjes foam...heel leuk idee en met een schitterend resultaat...

groetjes
Rosina

Martha zei

Hoi hoi Marja,
prachtige kaarten gemaakt met zelfgemaakte foamstempels!
Zo mooi en vrolijk van kleur ik word er blij van!
Fijn dat je het knutseldipje te boven bent!!!!
Liefs van martha