woensdag 3 augustus 2016

Nog een paar voor de CZC 2016

Daar ben ik dan leuk mee bezig geweest deze twee maanden.  Niet te geloven twee maanden "zomer" al weer voorbij en de zomer moet nog komen. Ha, ha.
De kaart met het kanariepietje was voor de opdracht: maak een kaart in 15 minuten. Dus de stopwatch gezet en aan de gang en gered. De tweede kaart is een inhaal kaart  het onder werp was: waterverf. Ik heb aquarel papier genomen, heb het nat gemaakt en ben gaan "strijken" met een penseel.  Daarna de rondjes erop gestempeld. Het plaatje lag hier nog op de tafel en ik vond de kleuren er zo mooi bijpassen. Dan kan ik niet meer iets anders verzinnen. Ik vind hem zelf best leuk.
Nu nog twee in te halen en dan ben ik helemaal "bij". Die houden jullie nog tegoed.

3 opmerkingen:

Joanne kramer zei

Heel mooi! Lekker fleurig! groetjes Joanne

Diny zei

Deze kaartjes zijn ook leuk geworden Marja.
Groetjes Diny

Martha zei

Hoi hoi Marja,
wat leuk deze kaartjes
zo blijf je inspiratie houden,
heerlijk knutselen en het resultaat is weer supermooi!
Liefs van martha