woensdag 13 juli 2016

Nog maar weer een paar czc's 2016

Ik ben een beetje "achter", moet er nog 5 inhalen. We zijn een paar keer op stap geweest met onze oudste die haar vakantie bij ons op de camping doorbrengt. Tja en dan is een dag gauw voorbij. Ook zat ik te wachten op stempels die ik besteld had. Maar goed nu de opdracht van vandaag, gisteren en eergisteren. Voor vandaag was het: film. Ik heb 3 oude Flows gevonden in de lektuurmand hier (camping) en daar staan heel veel leuke, bruikbare dingen in zo ook een artikel over Ingrid Bergman, een filmster uit mijn jeugd. Ik kan me nog heel vaag het "schandaal" herinneren. Ik heb een stukje uit het levensverhaal ingesmeerd met gesso en daarover de fotootjes en de strookjes. Met een stencil het randje gemaakt.
Voor gisteren was het :gebruik aluminiumfolie. Dat had ik al klaar en blij dat ik het had meegenomen.  Lag al jaren in de achtergrond doos. Mijn favoriete vogeltjes en klaar was ik. Ik heb nog geprobeerd zwarte acrylverf er over te smeren maar dat lukte niet zo erg goed.  De derde was: insecten. Ook deze heb ik uit een Flow geknipt. Ben er niet helemaal tevreden over maar het is niet altijd "feest". De achtergrond had ik vorig jaar gemaakt met acrylverf en een brayer. En zo schiet het aardig op. Die 5 die ik achter


loop zijn wel leuke onderwerpen dus....aan de slag het is toch rot weer.

5 opmerkingen:

Joanne kramer zei

leuk hoor! Het is echt jammer van het weer :-(...groetjes Joanne

Wies zei

Jammer van al die regen, maar goed weer voor knutselen.
Leuke uitdaging die verschillende opdrachten.Leuke creaties! Ik vind juist de kleurige kaart met insecten heel geslaagd.
Groetjes, Wies

Willy zei

Gelukkig hoef jij je ook met dit weer niet te vervelen, mooie uitwerkingen Marja. Ben benieuwd naar de rest!

Diny zei

Wat ben je toch creatief in denken en doen Marja....prachtig kaartjes heb je gemaakt!
Groetjes Diny

marenmat zei

Dan viel het hier misschien toch nog mee met de regen? Want zooo vreselijk veel is er niet gevallen volgens mij. De kaartjes zijn erg leuk geworden hoor! Wel een beetje triest verhaal van Ingrid Bergman, dat wist ik niet.
Ben weer benieuwd naar de volgende kaarten!

Groetjes Marlies