zaterdag 4 juni 2016

Lekker bezig.

Nu weer op de camping. Heerlijk buiten, onder de parasol en dan aan de knutsel. De derde opgave van CZC 2016 was, alleen potlood en stempels. Mijn favoriete vogeltjes kunnen gebruiken,  die had ik nog liggen, gekleurd met aquarel potlood.  De achtergrond had ik ook nog liggen. Ik ben zo blij dat ik eindelijk dit eens kan gebruiken. Het is wel grappig dat ik iedere x toch iets anders maak dan ik in mijn hoofd had zitten. Het leuke is ook dat je het voor je zelf maakt. Ik moet nog kaftjes maken om een  boekje te creĆ«ren, dat komt nog wel.
voorlopig genieten we van het mooie weer en van het feit dat we nog niet meteen een  nieuwe verwarming ketel hoeven aan te schaffen hij doet het weer maar we moeten er wel aan gaan denken. Bedankt voor jullie medeleven.
Fijn weekend en groetjes

8 opmerkingen:

Sientje zei

Lekker kleurig! Heerlijk dat je weer op de camping bent het is ook echt campingweer. Is het nog gelukt met de markers?

GerJanne zei

Ha MArja,
wat een enige vrolijke, fleurige kaart! Ik vind hem helemaal geweldig. Fijn dat je met dit weer buiten op de camping kunt zitten en ook nog met de hobby bezig kunt zijn. En heerlijk dat je niet meteen een nieuwe ketel moet...
Groetjes,
GerJanne

Rosina zei

Heel mooi dit kaartje marja....heel leuk die mooi ingekleurde vogeltjes...
en wat fijn dat je zo heerlijk kan knutselen nu op de camping...Wij hebben vandaag een fietsdag gehad..85 km-tjes stonden er op de teller...wel met een e-bike hoor...maar het zitvlak is wel gevoelig nu...

groetjes Rosina

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een lieve kaart Marja, ik vind die vogeltjes zo leuk dat ik ze denk ik op mijn verlanglijstje ga zetten ;p
Ik had wat posts bij je gemist dus heerlijk bij zitten lezen. Gelukkig dat je verwarmingsketel het weer doet.
Lieve groetjes Miranda

Joanne kramer zei

Wat een leuke kaart! Heerlijk om nu op de camping te zitten! Groetjes Joanne

Anneke zei

O jij doet ook mee met die challenge leuk! Prachtige vogeltjes!

Sientje zei

Fijn dat je de markers nu hebt. Kom gerust een keertje langs waaien voor raad en daad je bent welkom!

Monique zei

Prachtig kaartje! Die vogeltjes zijn echt leuk.
Ik kijk al een paar dagen naar onze vogeltjes in de tuin. Ze staan op punt van uitvliegen. Zul je zien als ik even weg ben....dat ze gaan.

xx Monique