zaterdag 16 april 2016

Daar ben ik weer.

Tja, we vinden het nog steeds geen camping weer, tenminste we vinden de avonden nog te fris en hebben geen zin om daar al te overnachten. Dus heb ik volop de gelegenheid om lekker te knutselen. Ik heb nog niet nagedacht wat ik allemaal mee ga nemen in mijn camping box. Zal ik ook eens moeten gaan doen.
Maar goed, dat komt nog wel.
Onze camping buurvrouw is maandag jarig en voor haar heb ik een kaart gemaakt met distress inkt en kwasten. Dit kun je terug vinden op de blog van Martha, haar post van 12 februari j.l. Zij verwijst daar naar de blog van Barbara Gray, die met puntige kwasten en distress inkt een creatie maakt en ze heeft daar een filmpje over gemaakt. Ik weet niet zo goed hoe ik dat hier moet krijgen dus als je het ook wilt proberen dan verwijs ik naar het bericht van Martha,. Nu heeft Martha uitgevonden dat het met de kwasten van de Ac-tion ook prima gaat en dat is natuurlijk ook iets voor mij.
Ik weer vergeten op te schrijven welke kleuren ik heb gebruikt van de inkt. In ieder geval maar twee, ook het rode van de bloem heb ik langs de randen gebruikt en in het midden. Het is leuk om te doen en eigenlijk ook heel snel klaar. De stencil heb ik gemaakt van een stukje papier waarop ik boeklon heb geplakt.
Hier komt ie!

11 opmerkingen:

Joanne kramer zei

Wat een mooie kaart! Heel knap gedaan! Soms is er een mooie dag en dan weer regen en fris. Ik hoop dat we snel echt mooi voorjaarsweer zullen krijgen. Groetjes Joanne

GerJanne zei

Heel mooi Marja! Ik ben nieuwsgierig naar de stencil met boeklon, begrijp ik niet helemaal. Maar het effect is schitterend.
Groetjes,
GerJanne

Monique zei

Prachtig gedaan Marja. De kleuren zijn ook zo mooi!
Groetjes, Monique

Rosina zei

Heel mooi kaartje heb je voor je campingbuurvrouw gemaakt marja...leuk gedaan die mooie bloem erop

groetjes Rosina

Daphne zei

Wauw, mooie kleuren zeg!
Helemaal leuk, deze kaart, zal camping buurvrouw wel blij mee zijn?!!

Willy zei

Wat jammer dat het nog zo fris is hè?! maar prima knutselweer, tja elk nadeel heb zijn voordeel :) Prachtig kaartje maakte je voor de camping buuf, leuke techniek!

Diny zei

Wat heb je dat weer mooi gedaan Marja....die techniek beheers ik niet!
Groetjes Diny

wilma's warm wishes zei

echte rozen kleuren Marja!

Martha zei

Hoi hoi Marja,
ook deze is weer prachtig gelukt, altijd zo lief van je dat je mij doorlinkt!!!!
Wat heb je weer mooie creaties gemaakt!
Het verjaardagskaartje en de liftkaart heel mooi!!!!!
Ja, ik denk om nu te gaan slapen op de camping is inderdaad in de nacht nog wel wat koud, maar ach met een week of wat kan het zomaar omslaan en heerlijk warm weertje worden!!!
Veel knutselplezier maar weer....
Liefs van martha

Elizabeth zei

oh wat een gezellige kaarten toch. Ik vind deze mooi en vooral heel 'lief' Fijne dag verder...(lekker dat je zo lekker tijd hebt om creatief bezig te zijn).

Annemiek zei

Dat is vast weer een hele blije buurvrouw:) Wat een leuk kaartje. Ik hoop dat het snel een beetje warmer word, zodat je lekker naar de camping kunt.