donderdag 14 januari 2016

Donderdag kerstkaartendag.

Voorlopig doe ik nog maar eens even mee met de 52weekstochristmas. Vorig jaar kwam het er niet zo van omdat ik geen zin meer had om kerstkaarten te maken. Nu wil het nog wel lukken.
Ik heb voortgeborduurd op mijn rondjeskaarten en nu een groene versie gemaakt en een iets kleinere afmeting. Zoals je ziet, 25 rondjes ipv 36. Zoals jullie hebben gelezen bij mijn post over de rondjes heb ik er erg veel uit geponst dus dan ook maar gebruiken. Voorlopig is dit de laatste hoor.
Groetjes Marja Fijne dag.

11 opmerkingen:

Rosina zei

Ook dit is weer een prachtig kerstkaartje Marja...heel leuk met die rondjes...

groetjes Rosina
DT 52WTC

Wies zei

Mooie kaart met rondjes! Het blijft een leuk idee om zo restjes papier/ karton te verwerken.
Je kaart met vogeltjes vind ik prachtig. Mooie kleur en zelfgemaakte achtergrond.
Groetjes, Wies

Joanne kramer zei

Mooie kaart! komt me een beetje bekend voor, het idee dan he ;-). groetjes Joanne

Ans Gilbert zei

Mooie kaart Marja,
het ziet er heel leuk uit met de rondjes..
Ik heb vanmorgen -droog- kunnen wandelen met de honden, toen ik bij de kapster buiten kwam, plensde het...
groetjes,
Ans


het..

Els zei

Een hele mooie kaart Marja met al die rondjes. Toppie hoor.
Groetjes, ELs

Monique zei

Het blijft leuk hoor al deze rondjes op de kaart!
Liefs, Monique

Suzan zei

Prachtig kerstkaartje heb je gemaakt Marja!
Groetjes Suzan

Nancy Soetaert zei

leuke manier om restjespapier te verwerken!
groetjes, nancy

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een leuk idee Marja en net wat Nancy zegt...ideaal om restjes te verwerken.
Lieve groetjes Miranda

Daphne zei

Kleine tip.....:
Gebruik ook eens je Kerstboompjes pons whahahaaaa, dan zien we dit model kaart vast weer gauw voorbij komen ;-)

Martha zei

Hoi hoi Marja,
eenvoudig en toch heel leuk met al die rondjes!
Mooi resultaat!
Liefs van Martha