woensdag 10 juni 2015

Even thuis en "het is niks".

We zijn een paar dagen weggeweest en dan is het heel prettig om even thuis te zijn.
We hebben wel genoten van het mooie weer op de camping maar gisteravond hadden we toch echt weer even de kachel aan. Gossie wat was het frisjes. Ik ben dan ook meteen druk met de was en de wasmachine staat op zolder waar ook mijn hobbykamertje is. Ik ga dan "even zitten" en deze keer was ik verrast door wat er nog af te werken lag.
Jade, onze kleindochter had vorige week iets gemaakt met blaaspennen van de AC-tion voor mijn schoonzus die ziek is en dat uitgeknipt. De randjes die ze weg wilde gooien heb ik meegenomen met het idee dat er misschien nog iets mee te doen zou zijn.
Toevallig kwam ik op pinterest een idee tegen en ben aan de gang gegaan. Nu had ik ook nog een probeersel van gelli printen liggen, eigenlijk wist ik niet zo goed wat ik er mee moest maar kwam op het idee om het een beetje in te smeren met gesso om de kleur een beetje af te zwakken. Rondjes geponst van Jade's restje, daar bloemetjes van gemaakt  en zie daar, een kaartje. Ik had vorige week al een begin gemaakt, vond het echter niet zo leuk dus had ik het laten liggen. Tot mijn verbazing vond ik het nu wel leuk. Dus dames, als je denkt "het is niks", laat het eens een weekje liggen en bekijk het dan nog eens. Misschien zijn jullie net zo verrast als ik.
Ik denk dat ik hem aan Jade ga sturen.
Fijne dag allemaal en tot blogs.

10 opmerkingen:

Joanne kramer zei

Wat een mooie kaart. Leuk dat je inspiratie hebt gekregen met de materialen die er nog lagen. Wat zal Jade het leuk vinden om te zien wat jij met haar 'restjes' hebt gemaakt! Groetjes Joanne

Rensina Steursma zei

Wat leuk gedaan zo met die mooie bloemetjes!
Groetjes, Rensina

Ans Gilbert zei

Hoi Marja,
wat leuk gemaakt, de achtergrond is echt mooi en ook je bloemetjes zijn super gelukt..mooi kaartje,
groetjes Ans,
p.s. jammer dat je niet bij Dora was..

Lil zei

Een mooi resultaat en mooie kleuren
Groetjes Lil

Diny zei

Wat een prachtig kaartje heb je even tussendoor gemaakt Marja......heel erg leuk.
Groetjes Diny

Martha zei

Hoi hoi Marja,
mooi deze kaart en dat van restjes!
Leuk dat je het even tussendoor hebt gedaan!
Zal Jade blij mee zijn!
Liefs van martha

GerJanne zei

Hoi Marja,
Wat een ontzettend leuke kaart heb je gemaakt. De alfabet achtergrond is heel gaaf en de kleuren zijn super. Je hebt helemaal gelijk, soms ie je er een ander moment wel wat in.. Ik gooi bijna noit wat weg. Groetjes,
GerJanne

Angelique zei

Daar zal Jade blij mee zijn. Wat zijn de bloemen mooie van de restjes, prachtige kleuren.
groetjes Angelique

Rosina zei

Toch leuk dat ff tussendoor in je hobbykamertje kan duiken...het is een heel leuk kaartje geworden marja...met leuke bloemen erop...

groetjes Rosina

Willy zei

Ik vind hem echt super leuk geworden en helemaal door het 'verhaal' erachter, ik denk dat Jade het heel erg leuk gaat vinden als ze deze ontvangt!!