zondag 11 januari 2015

Ik heb geloot.

Vanmiddag heb ik twee briefjes met de namen van Mariëtte en Joanne tot propjes gemaakt, in een potje gestopt en er met de ogen dicht één uitgehaald. Het was mij om het even wie zou winnen want ik ken de dames allebei van workshops bij Dora en ik gunde het ze alletwee.
Zoals jullie kunnen zien is de M eruit gekomen dus....Mariëtte hij is voor jou.
Wat ik grappig vind dat ik de stempels bij de laatste workshop van Dora mee had willen nemen om te vragen of ik een van jullie, toen, er een plezier mee kon doen maar was het vergeten.
Veel plezier ermee ik heb je adres nog.


Groetjes Marja

2 opmerkingen:

Joanne kramer zei

Gefeliciteerd Mariette ;-)

Rosina zei

Fijn dat je iemand blij heb kunnen maken met een setje leuke stempels Marja....

groetjes Rosina