maandag 24 maart 2014

Prettige Lente.

Al heel wat jaartjes geeft mijn man op 21 maart een klein  bosje narcissen aan onze kinderen, kleinkinderen en aanhang. Hij gaat ze zelf kopen en zet ze dan in potjes of glazen op hun nachtkastje met een briefje erbij waarop "Prettige lente" staat.
Dit jaar bedachten we dat ik wel eens een paar leuke labeltjes had kunnen maken en hij bedacht dat het dan iets met een kuikentje of zo zou kunnen zijn.
Nu had ik maar 30 minuten en ik moest er 6 maken. Pfft. ik snel naar zolder, zoeken naar plaatjes en ik vond een oude verjaardagskaart van Marjolein Bastin waarop mijn neef had geschreven dat hij hoopte dat ik "deze" kaart nog zou kunnen recyclen. Dat kwam goed van pas. Snel de vogeltjes uitgeknipt, geel papier had ik net bij de Wibra gekocht, randje er langs, voor de mannen groen gestreept washi tape en voor de dames een bloemenrandje, die zie je nu hier.
(Jade heeft die van haar uiteindelijk geruild met haar papa omdat ze dat vogeltje leuker vond, doe je best maar oma :-) ) Ach het maakt niets uit want alle vaasjes staan nu
in de kamer.
We moesten zo snel weg dat ik vergeten ben foto's te maken maar Daphne heeft dat wel gedaan en ik heb deze foto dan maar van haar blog af gehaald.
Het had wat chiquer gekund maar ik had geen tijd meer.
Hier is het vandaag weer heel mooi weer en ik hoop dat jullie allemaal kunnen genieten van deze prachtige tijd. Wij kregen bericht van onze camping dat we, vanwege het mooie weer, een dag eerder mogen komen en dat gaat a.s. vrijdag gebeuren.
Fijne dag en groetjes Marja

4 opmerkingen:

Annemiek zei

Wat een super leuk en lief initiatief. Dat is iets wat de kinderen en klein kinderen zich altijd van (o)pa zullen herinneren.

Rensina Steursma zei

Had het inderdaad ook bij Daphne voorbij zien komen en vind het echt een superleuk idee!
Zomaar een bosje bloemen krijgen is toch altijd leuk, en al helemaal als ze voor je persoonlijk zijn.
Je labeltje is ook erg lief met dat vogeltje erop.
Lieve groet, Rensina

Martha zei

Hoi hoi Marja,
ik heb de lentebloempjes al voorbij zien komen bij Daphne....
Wat een ontzettend lief gebaar van je man en je kaartjes zijn prachtig!!
Groetjes van Daatje

GerJanne zei

Nou, dat is nog eens een leuk idee! Je label ziet er leuk uit...
En alvast veel plezier op de camping. Knutselspullen mee??
Groetjes,
GerJanne