donderdag 20 februari 2014

Toch weer gezwicht!

Tja, schrijf ik nog zo dat ik geen papier meer koop en daar val ik toch door de mand.
Ik las het berichtje van Petra over het bakkerstwine bij de Action. Nu heb ik dit in bruin, rood, blauw, en groen ooit gekocht bij Dille en Kamille en een zwarte bij Flying tiger dus eigenlijk had ik het helemaal niet nodig. Gelukkig deel ik van alles met Daphne dan voel ik me niet zo "schuldig" -:)
maar ik sprong (nou ja sprong???) op de fiets en toerde naar de Action. Kon het niet vinden, gevraagd en..."dat hebben we niet!!" Nou ja, ik zei dat ik het toch echt had gelezen op internet en zowaar we vonden het. Toen kwam ik langs het papier en daar lag zo'n mooi blokje me toe te  lachen dat ik het in mijn handen nam....toch weer terug legde.... door liep en, ik was al bij de kassa, toch weer terug, ik kon het niet laten liggen! Dus Daph er komt ook weer iets naar jou toe.
Maar nu de Kerstkaart, uiteindelijk is het donderdag. Ik heb er deze week drie gemaakt dus heb voorraad. Ik kies vandaag
voor de recykelde (heb altijd moeite met dit woord) let op het bakkerstwine, eindelijk weer aan gedacht het te gebruiken.
Hij gaat weer naar Yvonne's 52 kerstweken.
Fijne dag verder en groetjes Marja

12 opmerkingen:

De Creakeet van Peet zei

oeps meis heb ik je weer op onkosten gebracht hihi...je kaartje is weer super en tja dan kriebelt het bij mij toch ook om met de kerstkaarten te beginnen...knuf peet

Rensina Steursma zei

Wat een prachtig kaartje zeg!
En tja voor het bakerswine ben ik ook gezwicht... Moeilijk moeilijk die action haha.
Lieve groet, Rensina

Ingrid Reyners zei

hi hi die Action, potverdikke nog aan toe, en ik vond het al zo knap van je!! Maar eerlijk is eerlijk het is een mooi blokje, want je kaartje is erg mooi geworden, ik heb de bakerstwine ook van Dille en ik moet zeggen ik ben er heel blij mee! Leuk en mooi dun van vorm. We hebben weer een kerstkaartje klaar voor de voorraad. Groetjes, INgrid.

Wies zei

Leuke kaart Marja. Het bakerstwine past er goed bij. En met lege handen bij de Action vandaan komen dat vind ik ook vaak knap lastig.
Groetjes, Wies

Annemiek zei

Tja... nooit zomaar naar de Action gaan :) Ik kom er ook nooit met lege handen vandaan. Je kerstkaart is weer erg mooi geworden

Rosina zei

Het is een super leuk kerstkaartje geworden Marja....met heel mooi papier
Je hoorde dat papierblokje bij Action al roepen....."neem me mee.... please"....hahaha
maar gelijk heb je hoor voor die prijs kan je het waarschijnlijk niet laten liggen....LEVE ACTION...

groetjes Rosina

Diny zei

Wat een grappig verhaal over je papier....en toch weer gezwicht!
Je laat weer een mooi kerstkaartje zien Marja...zo groeit het stapeltje elke week een beetje hoger!

Groetjes Diny

Willy zei

Wauwww...wat een gaaf kaartje, zo leuk dat je je oude kerstkaarten weer gebruikt en er weer een heel mooi nieuw exemplaar van maakt!!

GerJanne zei

Hoi Marja,
wat een leuke kaart heb je gemaakt. Ik heb je een mailtje gestuurd en nog niet gekeken of je het gevonden had. Ga ik zo doen. Goed dat je het papier toch nog vond bij Action!
Groetjes,
GerJanne

Daphne zei

Nou dames, zoals jullie lezen, ik hoef niet eens naar de Action....ik stuur gewoon mijn moeder, hi hi.

Leuk kaartje mam en dat papier, dat leg je gewoon tussen aaaaaal je andere papier blokjes, geen mens die het opvalt.
Kus, Daph

Martha zei

Hoi hoi Marja..
hihihihi.. wat een herkenbaar verhaal,
ik zeg ook altijd, ik koop geen papier meer,
maar ja ik zwicht ook weer altijd... ahum voor nieuwe blokjes papier...
Je kaartjes zijn weer helemaal prachtig
Groetjes van daatje

Mariëtte zei

Herkenbaar verhaal. Leuk je vandaag te ontmoeten en je kaartje is mooi. Groetjes mariëtte