maandag 16 december 2013

Workshop Dora 2 (zie ook vorig bericht!)

Ach ach, soms is het bloggen wel moeilijk. Hoe is het spreekwoord ook al weer?? Als het niet gaat zoals het moet, moet het maar gaan zoals het gaat?
Hieronder dus de kaart die ik heb gemaakt bij Dora, mooi toch?
Hierna kregen we nog een stempel te verwerken en het benodigde papier kregen we mee. Die maken we thuis af. Komt tzt op de blog.
Van Dora kregen we ook nog een doosje met chocolaatjes erin, dank je wel Dora.
Groetjes van Marja

12 opmerkingen:

Annemiek zei

Ik vind hem heel erg mooi. Waar heb je die vogel mee ingekleurd? Prachtig!

Judith zei

Mooi ook dat je de rest van de kaart rustig hebt gehouden. De vogel heeft zo alle aandacht!

Willy zei

Wat leuk zo'n workshop en wat lief dat je speciaal werd opgehaald! Mooi kaartje is het geworden, leuke stempel, mooi ingekleurd en mooi papier. Kortom mooi geheel!

De Creakeet van Peet zei

heel mooi gemaakt weer zeg en wat een mooie stempel..knuf peet

GerJanne zei

Hoi Marja,
wat een leuk verslagje he je geschreven. Het was ook zo gezellig en die hobby bindt toch!
Ik vind jouw kaart ook heel mooi. Net even een andere stukje papier dat meer aandacht krijgt. Maar de vogel springt eruit.
Lieve groet,
GerJanne
p.s. heb je nog gekeken naar het vooruitplaatsen van een bericht?

Nelleke zei

De aanhouder wint, beiden staat er op. Ja het was superleuk e gezellig zaterdag, ik kijk er met een goed gevoel op terug. Jij bent de laatste en ga nu plat. Groetjes, Nelleke

Ingrid Reyners zei

Wat een mooi plaatje heb je ingekleurd, ik heb even je vorig verslagje zitten schrijven, ik kom net van het blog van judith vandaan en zij heeft dezelfde plaatje ingekleurd als jij, niet gek he, lees ik nu. Wat gezellig dat jullie een workshop bij dora hebben gevolgd, en wat heerlijk om dit met een aantal mede bloggers te doen. Groetjes Ingrid

Rosina zei

Kijk en je kaartje is ook een toppertje geworden Marja...heeeeeel erg mooi ingekleurd...je was een goede leerling volgens mij hahaha

groetjes Rosina

Martha zei

Hoi hoi Marja,
wat een mooi resultaat!
Wat een leuke workshop heb je gehad bij Dora,ziet er gezellig uit!
Ik vind de stempel ook erg mooi!
en natuurlijk prachtig ingekleurd!
Groetjes van Daatje

Dora zei

hoi Marja,
Het was erg leuk om je te ontmoeten.
prachtig ingekleurd.
en zo mooi dat je werd opgehaald. zo zie je maar...in overleg kan alles. ((:
dank je wel voor je gezelligheid....en wie weet...

Daphne zei

Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan.....!!
Joehoeeeee, das wel zo'n beetje DE spreuk die op mijn lijf geschreven is, hi hi!!!!
Mooi zeg die kaart, leuk dat je "weer" wat geleerd hebt, zo blijven we lekker bezig, toch?!
Kus, Daphne

Rensina Steursma zei

Leuk kaartje, met een mooie stempel en prachtig ingekleurd!
Lieve Groet, Rensina