zondag 30 juni 2013

Examentijd!

Overal om ons heen zien we weer de vlaggen met tassen hangen.
Het is al weer een tijdje geleden dat we dat voor onze kinderen hebben gedaan, waar blijft de tijd toch?
Maar nu is er een nichtje van ons geslaagd, zij had een hele mooie cijferlijst met cijfers boven de 7 alleen één 4 en dat vond ze toch helemaal niet staan dus heeft ze een herkansing genomen. Nou ja zeg, daar haalde ze ook weer een 7 voor dus........ helemaal blij.
Dinsdag heeft ze de diploma uitreiking en feest natuurlijk.
Wij wonen niet in de buurt daarom stuur ik haar deze kaart.
Ik ben geinspireerd door een andere kaart maar weet helemaal niet meer van wie of waar dus als je denk: hé die heb ik bedacht, stuur me dan een berichtje en dan vermeld ik je naam.
Fijne zondag verder en groetjes maar weer.
Marja

Geen opmerkingen: