maandag 27 mei 2013

Onverwacht op visite

Vandaag is onze buurvrouw jarig. Normaal gaan we niet bij elkaar op bezoek voor een verjaardag maar deze keer kwam zij ons zaterdag uitnodigen voor een glaasje wijn op
zondagmiddag.
Wij hadden gepland om zaterdag naar het Rijksmuseum in Amsterdam te gaan en hadden geen tijd om nog een aardigheidje voor haar te kopen.
In Amsterdam was natuurlijk genoeg te koop maar ja, je gaat niet in een museum met een plant of een bos bloemen lopen (mag trouwens ook niet) dus hebben we maar wat bonbons voor haar gekocht en gisteren ben ik in mijn voorraad gemaakte dingen gedoken en.......of het er voor gemaakt was, alle chocolade paste er precies in. Leuk toch? Mijn man wilde er wel eentje, stiekum oppeuzelen maar daar heb ik een stokje voor gestoken. Streng hè.
Het Rijksmuseum is niets geworden, er stond een hele lange rij te wachten dus daar zijn we niet achteraan gaan staan. We dachten met een museumjaarkaart sneller naar binnen te kunnen, helaas, dat ging niet door. Nu gaan we maar een keer in de winter,l zal het wel rustiger zijn dan (hopen we)
groetjes maar weer.



1 opmerking:

Daphne zei

Oooooh, zo gevuld ziet het er wel heel erg leuk (lees LEKKER) uit.
Mooi papier, voor en achter kant met print zie ik?! Dan heb je de binnenkant ook meteen mooi.
Tot zo, Xx