maandag 11 februari 2013

Ik ga het proberen


Als het goed gaat ga ik dan voor de eerste keer meedoen aan een challenge. Ik kies voor micassucas omdat ik hou van eenvoudig. Daphne heeft me vrijdag een en ander uitgelegd en ik hoop dat ik het allemaal nog weet aangezien het huis hier "bol" staat van carnaval (ja, zwolle is een carnavals stad) en ik af en toe dienst doe als taxi. Ik vier geen carnaval meer maar de rest van de familie wel en ik leef mee. Dus moet ik nu wel weer even goed nadenken. Ach jullie zien het vanzelf.
Verder heet ik mijn nieuwe volgers welkom. Ik voel me vereerd.
Nu mijn kaart of eigenlijk 2. Mijn man vindt de viooltjes kaart het leukst, hij vond die bij mijn leeftijd passen, nou vraag ik je???? Mannen!!!
Zelf vind ik de hartjeskaart het leukst.
Groetjes Marja

5 opmerkingen:

Sientje zei

Ik vind ze allebei leuk! Wat leuk dat onze challenge bij MCSC de eerste is waar je aan meedoet omdat onze stijl je zo aanspreekt. Bedankt.

Daphne zei

Jaaaaaaaa, GELUKT!!!!
Ik ben zo trots op je!!
Alleen....je linkje klopt niet, als ik erop klik kom ik nite op het blog van Mi Cas, Su Cas. Dus dat moet je nog even aanpassen....(anders bellen we morgen wel even)
Leuke kaartjes hoor, je hebt mijn adres he?!!
Fijne avond en groetjes aan mijn zus ;-)
Xx, Daphne

Martha zei

Hoi hoi Marja,
ja ik vind ze ook beiden heel mooi,
dat strakke van die hartjes kaart heeft ook een mooie sfeer!
Het vintagestijlkaartje is heel erg lief!!!
Groetjes van Daatje

Ellen zei

Mooie uitwerking van de schets! Je kaartjes zijn allebei goed gelukt.
Bedankt voor je deelname aan MCSC.
Groetjes Ellen

Marlieke zei

Voor de allereerste keer een challenge? Wauw, wat goed! Beide kaartjes zijn heel mooi, het tweede kaartje heeft persoonlijk mijn meeste voorkeur. Heel leuk dat je meedoet bij MCSC, hopelijk zien we je nog vaker terug op ons challengeblog.